Friday, September 28, 2012

lagi 2 hari! lepas tu pe jadi..

hoi...
aku suke tinggalkan blog lame2.. kesian. errr...
oke. lagi 2 hari aku na blah dr kampeny yg tgh bayar gaji aku yg xseberapa ini... hik3..
memandangkan pengganti diriku sudah ketemu.. dan segala ilmu sudah aku turunkan kepada beliau..
so bolehlah aku blah dengan senang hati.. ulalala...

walaupom kampeny ni bayar gaji yg mcm xberapa cukup... special allounce xde.. sbb aku xspecial kot kt mata dorang.. so kalo na mntk alounce lebeyh2.. mntk ngn mereka yg merasakan diri kita ni special... mcm.. pkwe. haha.. kan..OKE..  thnks  kt bos, kroni2 ofis yg osemm gile... sume budak pejabt kt cni ladys u oll.. so.. sumenye WONDERGEL lah! oke.. babai cik dayah.. puan aida.. n cik azie..  ohhh ade lagi.. cik yana, cik ida n nor... lepas ni korang keje la sampai lebam hokei.. caiyookkkk!

aku na blah.. baru na renovate opis bagai kan... sampai aty bos... na letak tu lah.. na tmbah ni lah.. na gergaji tu lah.. na itu ini lah.. haaa.. oke... sebak hanya di dada.. poyokan diri... grr..

tp xkesah mane pom... sbb gji kecik.. mybe kalo keje kt kedai jual bju... keje just lipat2 baju.. sapu2 habuk.. gaji mungkin same level kot.. hahah.. kan... serius wei.. gji same je kot -_-...

ni entry x puas aty ke mendabik dada nih! hahaha..

\
good bye yeah!!! 
miss you tu x brape pasti! haha..










No comments:

Post a Comment