Saturday, April 14, 2012

bebelan

best gile duk melayan drama kt tv3 ngn ayah aku.. shah jazle belakon.. makin minat na tgok kan.. alahai dengan tasha shila pulak tu!.. ala.. xde la minat sangat tasha shila tuh.. sbb kebanykan cite yg dye berlakon.. sume watak jahat.. mud na tgok jd spoil.. erkk..

Tp dlm drama landasan cinta td mcm best jeh duk melayan.. Ayah aku gelak gelak bagai.. Aku pom gelak same lah.. Abg aku agak kurang hajor... bukn na join kite kite tgok tv.. dye pegi masuk bilik.. tgok channel laen. hilang la nilai2 murni lam keluarga nih.. boley jd cekgu moral la pulak aku nih..

tetibe ingt kt mak aku.. sob sob.. mane la ma aku nih. Duk shah alam.. da lupe anak2 dye kt kampung ni ha.. suami pom terabai da hah.. pulanglah wahai ibuku.. babak sedeyh pulak da..

sepanjang mak aku xde.. aku lah bibik.. alahai.. kemas umah.. basuh baju.. masak..
esok na masak ape.. hmmm

masak air je lah!!!


;)

No comments:

Post a Comment