Friday, April 6, 2012

updated

agak berkurun kurun lah x update blog oi oi... 
bulan lepas bajet aku kelaut lah na bayr bill broadband..
bulan nim top4 balik k.. weheeee..

mlm ni update blog sambil dgr ma aku duk bace 'sifat 20' kat telinga aku..
harrr... biasalah ma aku nih mmg rajin kan g dgr ceramah kt surau dekt ngn umah aku.. 
so blik umah nim mcm duk stady balik la...
heee,.. nakal plk aku tgok ma aku... mulot terkumat kamit duk hafal sifat 20 skali ngn makna...

abg long aku skang tengah jiwang jiwang sorang2 dah.. huh.. semalam kemain ajak aku join dye jwang layan drama.. bukan drama korea okeyyyy.. NORA ELENA..  perrghh.. semalam aku tgok cyup duk nangis bagai.. ye la.. tyme drama nih tgah duk UP dulu aku x tgok weiii.. sbb 2 skang ibarat jakun skit bile tgok drama nih.. 
hahaha!TP abg long aku da khatam 2 kali tgok drama nih.. Kalah ngaji Quran kan.. semangt kau yekk!

ayah aku da di alam mimpi kot.. xpa ma aku kt sebelah pon tidur lena.. hehe.. kelassss betol! letey la 2... 
biasa tyme2  cenggini maseh duk dpn tv tgok berita dunia keh, lyn muvie kt tibi keh.. Ayh aku mmg suke tgok drams omputih.. yg perang2 suke la sangt. Tp, kalo MR bean.. xpyh la bg dye tgok.. bodoh katenye.. bulp.~

org 2 plak.. tgah duk conteng dinding cyber cafe kawan beliau. kan.. rajin a sangat. semoga cantek2 la dinding tuh.. biarlah terserlah siket seni grafiknye ye. wahaha. selamat mengecat. naty cat dinding uma kite pulak ye. kite x larat na cat.. wahhh! 

selamat malam dan selamat membaca entry larut malam dari saya yg endah ini.semoga kalian sume akan mendapat ilham dan beroleh ketenangan ketika membaca. amin. :P


No comments:

Post a Comment