Wednesday, November 28, 2012

nasi goreng ciap!

mak aku suke buat perangai..
malam2 baru nk ngadu kt aku pasal xde org yg nk tlg bnk in kan duit kt adik aku.. cik jajah..
sebbb cik jajah nak gune pg esok.. nk byr tiket bas..sbb pakai duit kwn dye dlu..
cik jajah nk blik tganu esok.. cuti sebulan kot.. pastu blik umah.. konfem nk control sume ruang lam bilik aku... saje kau kan..

oke.. jam da pukul 11.20 mcm tu la...
mak kite- cah.. sape nk tlg bnk in kan duit nim... long da tido...
aku- nth.. suh je la long bnk in pg esok..
mak kite- suh razi boleh?? wink wink( mata kenyit2 )
aku- lwt da ma.. suke aty je suh anak org mlm2..
mak kite- tnye la dlu..
aku- baek!

bile tnye razi.. confem2 la dye sanggup.. dye memey la rajin kalo suh dtg umh nim.. wakaka.. suke kau kan.. hoho.. kebetulan dye lom mkn agi tyme tu.. umi kesayangn dye p kl.. P mesyuarat UMNO kot.. semangat ehh.. dye ckp nk msk meggi je mlm ni.. aku sbagai kapel yg caring, loving, understanding.. hahaha.. tlg la msk kan nasi goreng kicap u olls..

razi- kite da smpai.. cptla.. mane duit nye..
aku- jup la.. xcyup lg nim..
razi- naty under maintanance pulak.. da dkt kul 12 da
aku- jup
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NAHHH! nasi goreng ..

ni la nasi goreng pling ekspress aku pnah buat. 5 minit da cyup. aku mmg hebat! dah terbukti.. campak campak je ape yg ado.. dah la xde sayur.. hnye ade telor je aku ltk kt dlm..

bon appetit!!
semoga kamu xcirit esok pg... wakaka




No comments:

Post a Comment