Sunday, November 18, 2012

salam..

salam.. tetibe jd sopan sangt.. hohoho.. oke.. da lame sangt aku x bersosial kt alam maya nih.. slme berdekad2 nih.. asyk bersosial ngn mak aku yg tercinta saje.. juga keluarga.. dan juga incik razi.. heeee..

bila da stat on9 mula la xreti na bersosial ngn mak aku.. nanti eyhh mak.. jup je lg.. ckit je lg.. t kite bork pnjang2 smpai pg.. wahahaaaa.. 
aktiviti on9 bermula dgn stalk wall fb warga2 fb... tgk home2 mcm2 cite ado.. sedeyh.. pilu.. suke.. gembire.. loncat2.. ekekeke..

tp ade kwn aku sorang nihh... aku tgk kt wall dye.. amboii .. asyk na tulis sweet2 aje... bnyk pulak tuh u ollss.. tyme nih la.. bkat terpendam nk jd wartawan aku mula membuak2.. mcm2 solalan da dlm kepala nih.. 
tggu mase dye on dye punye chatt ajek.. 

akhirye.. dpt jugk aku tnye dye.. 
Incik Faisal xsangke hang da kapellll!!.. terkezut aku oiii.. aku ingt dye xde nfsu da nak kapel..
ape2 pom.. Tahniah sahabat.. semoga hang bahagia ye! aku sbagai sahabt tumpang gembira.... oh!! suke suke suke!! like3!!!


No comments:

Post a Comment