Friday, January 20, 2012

heee.. klako

dikala ini keje asyk kene balik malam je.. aduhai naseb..
kadang2 malam2 asyk dating ngn untie je berdua.. kan. olololo.Romantik kan kite. weeett..
Oh chinese new year da dekat kan..

hoho.. patotla opis aq penuh ngn limau2.. hooooliaooooo... kalo lapar mkn limau. mkan limau kalo lapar. ehek.ehek.panton 2 kerat.

Untie : husna, td sy masuk mydin kan.. Ade org tnye ini tahun ape.. Sy mane tauuu... Aiyooo..
Aku : hahahaaha. Untie xtahu ke..
Untie : Mane sy tauuuu...
Aku : ehem ehem.. sy rase kan.. tahun ni tahun naga la... kalo xcilap sy la... ( see, pengetahuan am aq lg better dr untie )
Untie :OOOOOOOOOOOOOO.. ye ke.. kalo cam2.. tahun ni seswai la na dpt baby..
Aku :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. patotla sy google asyk kuar tajuk baby dragon je untie.. hahahaha
Untie :hahahaha.. U kalo na mkn kuih bakul jgn beli dekt itu mydin..
Aku : Nape untie.
Untie: Xsedap la. Aiyoo .Kerasss!
Aku : O.. da 2.. untie masak sendri la ea..
Untie : ooohhh. Sori la na masak sndri.. itu sy punye mak, org tua2 dulu boley la masak.. dyeorng xde keje.. Na masak makan masa lame lah.... ( untie pasan muda.. padahal.. saya lagi muda )
Aku : O.. =_= Untie.. bile ea mkn besar.. ( mkn besar bukn sejenis makanan ye.. tp mkn bersama2 famili )
Untie : Malam tahun baru la.. Itu adik beradik sume Kumpul. Ade mkn kt hotel. Ade jugk yg mkn kt rumah jee..
Aku: Wah.. Open table.. hik3.. ( kalo kite kan.. mlm raye duk kemas rumah lg.. biskut letak lam balang, pasang langsir.. kan. kan. ).. ade lg soklan nih.. ummm.. Untie.. ye sang 2 mkn tyme mkn besar jugk keh
Untie : Choiii... itu yee sang mkn tyme 7 hari lepas raya meyhhh... Dye sayur sayuran campor dengn itu ikan salmon mentah ( kalo x cilap aq la )
Aku: OOOOOOO.. ( mcm  raya 6 kan )

.
.
..
.

serba sedikit info tahun baru cina yg wa dpt.. OOOOOOOOO.. bnyk OOO kan.. hik3





No comments:

Post a Comment