Tuesday, January 24, 2012

teruja dpt penapis air baru ye mak!

hahaha..
kisah ma aq.. p maaflah tade pulak na letak gmbar beliau kt cni. uweeee.. Teruja kan.Puan Hasnah Kan. hahaha. Da dapat penapis air baru kan.. Glamer la dapur kite pasni... hak3.

impian mak aku da tercapai. Ayah aku duk geleng2 kepala tanda protes. Aku pom na protes jugk. Tp lebey baek angkt bendera putih tanda surendder dr cari pasal ngn mak ak. Wahaha. Bahagia tengok mak bahagia. 

Aku :Pasni boley la suh ma wat air selalu.kan. kan. Xkan na bekira.. Penapis air baru kan da dapt.
Mak aku : Banyk santekkk .. Ma beli pom na suh kau rajin rajin wat air tuh.
Aku : Alaaaaa.. baru na manje..
Mak aku : Geli la. Xrela!
Aku : (=_=) ..................................... Aku ni anak tiri ke... hek hek


mcm ni la jd kalo hari2 dpt mnum air buatan mak kite. Tp 2 just air kosong jek. hahahahaha. 
p mak kite jugk yang tolong isi kan..  aihh. berkat tahu! Oke. kt ibu jari 2 tahi lalat sy.. hahaha. just info tambah yawww!!! cekedaud... 


No comments:

Post a Comment