Friday, January 27, 2012

mud: xde mud lasom

ye.begitulah aku harini. Dr pg sampai da na stat pg baru ni.. moody je. haihh. memang malang la sape2 yg close ngn aku. Kan da kena. Na ckp pom malas. Keje lagi la.. Oh hari ni aku masuk keje shif pagi . Demmm.. Bagun kalo x lewat mmg bukan aq lah.. Sape yg na bkak opis.. Demmm!! Ak lagi.. Oke.. Ala hidung pulak berair.. Mukus sana sini.. Demmm lg! Xsuka la.. Ni membuatkan mudd aku bertambah serabai... Hilang gojes untuk hari ini.

Oke fokus keje beb.. Problem flush lam lubang tandas! Sampai kt pintu.. "Alamak! Bos da dtg.. mmg !@##%^.. Habesla aku kene marah! Ari2 da kene warning.. p muka donno jugak yg jadi pilihan..

Tidak lame kemudian..

Bos : Usna.. Awak dtg opis pukul bape
Aku : 9.11 cik mat.. :D... ( sambil kesat2 idung )
.
.
.
.
.
.
aikkk.. senyap pulak dye hari ni.. x bebel2... mungkin.. kesian tgok aku kot.. duk kesat2 idung
.
.
.
.
.
. Bos : Awak ni kenape...
Aku : Selesema cik mat.. hiiiii.. ( buat muke innoncent cikit .. kuat pulak sound effect mukus aq )
Bos : Oke.. ni.. keje u awk.. Awak kne buat ni.... bla. bla. bla..
Aku : oke..
.
.
.
.
.
.
.

Bos lain: Usna! Awak ni kan.. dr td da.. bwak virus betol kt cni! Kalo xberenti jugk... awk bersin! ciap awk!
Aku : lalalalaalalalalalalalalala

hidung aku tetap berlagu. Mane boley kasi pause!



hidung sila bertahan... Esok keje  kne masuk pg sampai malam...  haihh!

juga.. salam maaf dr sy untuk Che Ahmad Shairazi sebb  sy emo tahap dewa na meletop arini..

x lupe kepada Cik nurdiyana murad & pasangan incik Fahmi Aziz yg ajak aku lepak! Tp ak tolak atas alasan hidung berair tahap melampau. Sampai aku beli tisu 1 bundle kt mymart! naty ea kite lepak!

juga
kroni2 kt pfis yg sanggup tahan telinga mendengar hindung aku berlagu riang hari ni..

salam sayang

kesulitan amat dikesali...


No comments:

Post a Comment