Thursday, February 9, 2012

berbakti pada org tua

tajuk entry ala2 anak yg solehah je kan.. mmg sejuk la perut mak aku mengandung 9 bulan. weheeew.. Nenek aku suke je kan. bagi arahan kt aku... suh shopping2 barang kt dye... Taw2 je tyme2 gaji masyukk.. alahai kirim la beliau ape2 yg patot. Bijak nenek saya. haha.

Tetibe fon berdering
Nenek aku- Eloo chah...
Cucu- Ye nek
Nenek aku- Balik keje x lg... ( soklan perangkap nih.. bek berjaga2 )
Cucu- Jup g balik la nek.. nape ( ala.. tau da tektik 2.. na kim barang la tu )
Nenek aku- Ow... Ley x, bli brg sket.. umah nek xde barang la... sume da abess nih.. Bli  bla bla bla....
Cucu-  Oke.. =_=.. (oh. Buli menggunakan wang.. Sindiket Paw duwet aku)



Oke.. jum sopim.. SEMANGAT!!
uppss.. perot aku x izin kan.. xde tenaga katenye.. =_=
patot la.. na makan upenyee.. ngeh2.. Perot bekerja keras ye!
sotong celop tepung sedapppp!!! :P. cde pulak gmbr sotong celop tepung.. Adusss!


bile da kenyang.. Waktu da suntuk.. Hari da malam.. Badan pom jd malas.. Baru la na cari barang2 yg nek aku pesan. Ingt2 lupe da ape yg dye pesan.. ummm .. rembt je la

bli nih ea nek! masuk lam list  kan.. kan.. hahaha

bau wngi.. na mkn buleyyhh..


nek aku ade kirim foundation keh? mmg x la.. hahaha.. Ohh.. Aku na sume 2.. jyeahhh!!


Oke 
letyh.
sume barang keperluan harap cukup ye nek.. Kalo x.. cucu yg baek ni na tlg bli lg.. ngeeeee






No comments:

Post a Comment