Sunday, February 26, 2012

buku

masa aku kecik2.. aku mmg boley dikatakan seorang ulat buku lah.. eceiii.. masa kecik2 la...
skang suda malas.. kalo na baca ape2 kita carik je kt pakcik google.. heeee.. so.. ulat google la skang ea.. hoho2.. mase tyme skolah rendah dulu.. mmg mak aku akan beli majalah asuh.. Dulu asuh mmg pemes gila kan.. Kalo da dpt bace tuhhh...sepi je umah kejap..

cite yg paling aku suka baca.. kisah pasal godaan cik setan tuh.. mula2 msti wajib baca cite nih... haha.. setan gemuk.. setan kurus.. hahaha..
mcm ni la rupenye...

pas2.. satu lagi.. kumik KAWAN..
adooii. best jugk 2...

bila da skola menengah... xkan duk baca asuh lagi kan.. haha..
tyme nih.. stat minat UJANG,APO... satu lgi UTOPIA.. 
hiburan semata 2..

bila da besar panjang.. satu buku pom x baca.. 
hahahaha.. 
bila na pandai ne... mmg xpandai la aku sampai tua.. ohoiiiii...


naseb bek la ade ma yg begitu prihatin..( sy sedang puji mak sy ).. Dye mmg suke beli buku.. mcm aku wak2 kecik2 dulu.. weeeeeeee... Kadang2.. buku yg dye beli , aku rembt je baca pon.. aiii aiii..
semalam ma aku bg hadiah buku... sungguh ilmiah aku lepas nih.. jaga2 ye..

d
buku nih bagus!!
bukan novel oke.. lebeh kepada info!
promote pulak dah.. 

aku suka ayat nih....

'Usah dambakan isteri sehebat Khatijah
Jika diri tidak semulia Nabi'

'Tidak perlu isteri secantik Balqis
Andai diri tidak sehebat Sulaiman'

'Usah mengharapkan suami setampan Yusof
Jika kasih tidak setulus Zulaikha'

'Tidak perlu mencari suami seteguh Ibrahim
Jika diri tidak sekuat hajar dan Sarah'

Usah bermimpi mendapat lelaki sehebat Ali
jika diri tidak sehebat Fatimah'

renung renugkan Ya!!!




No comments:

Post a Comment