Monday, July 23, 2012

berbuka puasa

selamat berpuasa! oke. hari 1st puase da brbuka kt tmpt keje ... -_-.. oh sadis.. da la sorang je.. budak2 opis yg len sume shft pg.. aku sorng je shft ptg kot.. sadis bertambah tambah.. untuk menngurangkan tahap kesadisan aku nih... aku ajak la razi teman aku skali.. kebetulan... dye pom sadis jugk.. sbb umi tercintanya ke KL.. waaa. sadis pom na berduet kau! haha...

kebetulan kawan aku cik pika yg kebetulan keje kt area same.. so.. bertiga lah ye.. ehek ehek...  hari kedua pom begitu juga... TRIO jugak..  cik pika nih peramah orangnye ye.. peramah kau.. razi kt tepi pom bley aku x terlayan sbb terlalu borak dengn beliau.. lepas satu2 cite terkeluar dr mulut.. tergosip.. termengumpat pom ado! wah! kurang pahale aku.. sila insaf... 

hari ni hari ketiga puase... kawan opis aku cik iffa mmg da jnji na teman aku bkk pose.. haaa.. baguslah begitu.. prihatin naseb membe2 kan.. so arynim.. aku dating smbil bkk pose ngn beliau je...

tyme kt opis... 

Aku : Fa.. ko teman aku bukk pose kan arynim..
Iffa : Ye lah.. Smalam kan da jnjji kot.. 
Aku \: yeah yeah... 
Iffa : arynim kite mkn kt len nak?
Aku : Nokk! wakaka..

( sebenarnya aku da jemu kot makan nasi free kt kedai makan bos aku. hari2 lauk sama.. mak aiiih.. jemu nok! ) tyme bnyk duwet mmg mcm tu.. selalu riak kan.. bile tde duwet.. hadap jugak aku ngn nasi free kt kedai bos aku.. ni la perangai aku.. wahahaha.. 




oh sedap jugk nasi aym dengn ayam black papper tuh.. sos black paper tuh sedap.. murah lagi.. bajet xsampai 10 hinggit.. dlm rm6.++ je kot.. pastu dpt diskaun lg kan.. wahhh. saving! $.. so mari lah sma sama kite mkn kt kiosk rasamas.. haha.. pastu dpt pulak nasi free. kan ifffa kan.. Oh.. sungguh bertuah kite kan iffa.. aww..

No comments:

Post a Comment