Wednesday, July 11, 2012

perlukah high heel untuk interbiu... pening...


ini satu persoalan yg baru bermain kt kepala otak...
ye td dating ngn cik yana kejap sbb dye na pulun beli kasot... Dye hantu kasut! harap maklum...
Aku rase la kan.. kasut dye da belambak kot.. terkedu aku bile dye na bli kasut semata mata na g interbiu...
terkedu lagi dan lagi.... haaaa... Tp dye ckp xde kasut.. mak aihhh... bertambah terkedu aku... Tipuuu.. kasut da berguni guni kot... xkan xde.. hahaha... Rupe rupe nye dye na bli kasut sbb kalo na pegi interbiu kne pakai heel bertutup kat depan.. mak aihhh. sentp na pitam mak jemah! ceyes la cik yana ui... kne mcm tu ke...   Aku xsanggup.. waaa..

Sampai kt Vincci.. upacara pemilihan kasut mengikut gred kesukaan minda telah dijalankan.. Wah!! Cik yana da cept2 marathon dlu keliling kedai... Aku just cuci mata je.. duwet x bwk.. saje x kuarkan duwet dr ATM.. takot takot la.. saje2 na p derma kt tokei kedai vincci.. Simpn duwet buat kawen wehhhh! Gatal! hahahaha!

stengh jam kemudian...
akhirnya.. kasut idaman beliau...
wahhh.. santek santek... gojes la dye esok...

kepada cik yana.. Gud luck untuk esok... semoga dpt la keje tuh!! caiyoookk...
semoga kasut tu membawa tuah untuk hang!

wakakaka..
 jgn mrh u.. keh keh..



No comments:

Post a Comment