Saturday, July 14, 2012

finally.. yeah!! ohsem gilak!

ye.. smpai jugk barang yg ditunggu.. terima kaseyh abg posmen yg gagah perkasa sbb tlg hntr barang kt umah mak mertua .. kemain.. mengaku mak mertua.. kawen pom belom... aiyak!

poplook da smpai umah..

haritu mntk razi tolong oderkan baju nih untuk aku.. serius berkenan sungguh hati ini dengan baju itu..
asyk terbayang bayang je aku pakai bju tuh sambil melibas libas kain.. sungguh bergaya... kata aku lam aty.. xmo org dengr.. naty org ckp aku koya sorang2 pulak.. heh malu..

sendiri xmo oder sbb.. sbb.. xde akaun CIMB cliks.. uhh. kuno kan.. Aku rase la bank CIMB ngn opis aku.. jarak dye dekt je kot.. kalo takat na jerit2 mntk tolong budk bank tolong register boleh sangt la...
belagak lagi.. aihhh..

okey. razi ciap register akaun poplook lgi.. sbb na tlg belikan.. so sweeeettt.. ngeee.. :)
thanks la tlg order... jasamu dikenang.. len kali boley tlg order lg x.. mcm bnyk je baju baju yang sangkut kt aty nim..

alah membeli menang memakai..
so.. esok na pakai.. :p

No comments:

Post a Comment