Thursday, January 31, 2013

dating sambil makan

biasanya aku kalo dating ngn kesayangn.. ehemm.. razi la mksud aku.. hew hew hew... aku suka lepak2 dekt t cafe je..

sebb

- open air.. tmpt tu mcm terbuka.. bukn restoran tertutup.. jd x la lemas sangt.. rase lebeh segar.. wahh ayt .. ibarat pencinta alam sangt!.. haha.. 1 lg.. kalo org nk merokok ke.. bershisha ke.. sume boley.. dipersilakan ye tuan2 .. 

- bnyk pilihan makanan.. banyak ke.. hahaha.. boley la dikatakan bnyk.. ko nk ape.. roti canai, nasi ayam, nasi lemak, nasi kerabu, nasi goreng, char kway teow, laksa penang, sate, ayam madu, chicken chop.. sume ado.. tp tiap2 kali lepak.. aku mesti nk mkn laksa penang.. haihh... bile tgk bende lain.. selera xbrapa nk dtg la.. kamon usna.. ubahla selera.. euwwww.. 

-mls nk byk pk.. mksudnya.. aku da memang mls nk pk nk kne mkn kt ne.. so.. t cafe je lah.. haha.. sentiasa begitu..

-bnyk kerusi.. tu pom boley buat aku tertarik nk mkn kt c2.. hahaha.. ye la.. dtg2 je.. terus dudk.. xyh la semangt2 nk cari seat bagai.. 

tp hari ni.. ( bukn hari ni.. beberapa hari yg lps )
kite nk makan PIZZA HUT..sbb kadang2 tekak melayu ni.. nk merasa telan pizza..

kite nk pizza la awak.. ;(

hah... yg mcm ni la.. mkn sekeping pom da ckup.. ceyes.. 
untuk kepingan kedua.... ohh! perut kite da xmo.. 

bila org demam senyum.. 
jd la gemuk serta merta.. :p
hahahaha

dan tuan puteri dan putera hidup dengn bahagia
akhirnya..
muahahaha..








No comments:

Post a Comment