Thursday, January 3, 2013

setia hujung nyawa.. comel comel je..

haritu duk gila sangt dengan lisa surirumah.. ehh silap 'lisa surihani'.. sampai terasa mahu je jd mcm lisa lam cte tuh.. da la comel.. dpt pulak hero ganteng mcm beto qusyairy.. 'ganteng' okey... da la dpt pegi istanbul... lawa sangt tmpt tu. aku pom kalo boley nak pegi.. tp apakan daya.. PTPTN aku x settle.. so xley pegi oversea.. kononla.. kalo aku byr ptptn skali pom.. mcm la boley pegi! tabung xpenuh lagi! acaneeee nk pegi u oll! ape2 pom sedap jugk meggi asam laksa! terpaut! -_-!

perenggan kedua baru nak sebut pasal drama 'setia hujung nyawa'. ye la yg perenggan pertama tu baru pendahuluan.. ekekekeke.. sape yg xtgok, sila la tgk drama tu setiap hari isnin - khamis, jam 7.00 mlm.. hnya d tv3.. lepas korang layan upin ipin.. boley la layan cite ni terus.. tp jg lupe solat eyhhh!

cite ni patut sangt la kite kite tengok... kerana : ............ tdk lebeh dr 180 pth perkataan    ( mcm contest kt majalah pulak dah aku rase )

1. cite ni adaptasi novel - ada apa dengan adaptasi novel ? sbb besenye.. cite adaptasi novel ni mmg sedap gila.sampai nak jilat tv.. over pulak aku! -_-!  cth cite adaptasi novel yg boleh buat aku xsabar tunggu hari esok .. nora elena, adam hawa.. 2 je -_-!..

2. na kawen cepat - haha.. ni kalo korang spesies gatal mcm aku.. mmg rasa nk kawen awl je. sbb dlm cite ni.. heroin dye.. elsarina baru lepas espiyem.. da kne kawen.. bercinta lepas kawen lagi.. xde la bnyk buat dosa.. maksiat kurang! setan pom konfem la nangis.. wakakaka. -_-!

3. sweet - sweet dye boley tahan la.. sbb suami dye slalu je usik2, buli2, goda2 ( ade ke ) kan.. aku pom nak!! angkat tangan tinggi2.. -_-!

4. hero hensem, heroin lawa ? - bhahahaha.. tu je.. sbb dyeorng mmg lawa dan hensemmmm gila!


OMG! pink uolls.. sedondon..
oke.. kite nk cenggini jugk tyme dating! boleh x awkk.. 
tp xnak kaler pink..-_-!



haha.. tu je la.. sekian. :)))))

lambatnye hari isnin ...






No comments:

Post a Comment